PRZED: W twojej stylizacji jest nudno.Nie ma w niej nic nadzwyczajnego; biała bluzka .dżinsy i najzwyklejsze buty.Do tego jest jeszcze torebka ,która pasuje tylko do butów.Przydałby się jakiś żakiet lub inna, bardziej ozdobna bluzka.Fakt ,że w twojej szafie nie ma zbyt wiele ciuchów,ale da się coś z tego wybrać;)
PO: Ubrałam cie bardziej sportowo niż w poprzednim zestawie.Pomarańczowa tunika ze słodkim nadrukiem. Do tego dwie chusty nałożone na siebie (szara i różowo-fioletowa).Na bluzce małe czarno-białe serduszko.Dżinsy rurki i na koniec buty ''skejty'' i torebka radio.

PRZED: Tak jak w ubiorze ,na twarzy jest nudno.Ale ja się nie dziwię ,bo przecież nie masz ani jednego cienia.Tylko 2 kredki do oczu i 2 eyelinery.Szkoda ,,że nie użyłaś czarnej kredki ,bo wyglądało by to lepiej.Czarne włosy nie wyglądają zbyt dobrze przy tak jasnej karnacji.Jako dodatek użyłaś pieprzyka i czarnego warkocza na czubku głowy.
PO: Niestety nie udało mi się wyczarować niczego nadzwyczajnego.Użyłam czarnej kredki i również czarnego eyelinera.Usta pomalowałam na różowy kolor.Włosy przefarbowałam na karmelowy kolor.Zmieniłam ustawienie oczu, nosa, i brwi oraz ust.Na czoło nałożyłam ci duże okulary przeciwsłoneczne.Pieprzyka zostawiłam tam gdzie był.
Metamorfoza by klara88.
Znowu krótki komentarz, znowu brak weny^^

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz