Chcesz metamorfozę? Przeczytaj!

Aby poznać wymagania dot. metamorfozy, kliknij powyżej na 'O metamorfozach'

15 sierpnia 2010

Metamorfoza CherylCole83

przed: nie podoba mi się kształt twojej twarzy, jest zbyt okrągła i daje wrażenie grubej. Do takiego rodzaju głowy pasuje mało fryzur, bo trzeba znaleźć i dopasować ją tak, aby optycznie ci ją zwęziła, a nie pogrubiała. Włosy które wybrałaś podkreślają okrągłą twarz, do tego pełne usta i małe oczy ustawione blisko siebie. Kosmetyków masz mało, do oczu jedynie dwa tusze do rzęs i czarną kredkę. W takiej sytuacji powinnaś zwracać uwagę na dodatki.
po: Długie czarne włosy chociaż trochę zwężają twarz. Jak pewnie zauważyłaś, podniosłam je specjalnie odrobinę wyżej niż trzeba, opuściłam usta, podwyższyłam oczy i brwi. To też daje efekt wychudzający. Makijaż zrobiłam taki jak miałaś przedtem, lecz na oczy dodałam też sztuczne rzęsy. Jako dodatki pozostawiłam czarno-białe kolczyki i biały kwiat. 


przed: Twój zestaw jest taki biurowy, a to przez koszulę i czarną spódnicę. Pasek nic nie zmienia, ciągle jest wygląd sekretarki. Patrząc pod względem prawidłowego dobrania kolorów i dodatków powiem, że rzeczy dobrałaś ładnie, oprócz butów które nie pasują. Torebka i pasek są w podobnych kolorach, więc dobrze dobrane. Nie powiedziałabym jednak, że zestaw jest jakiś interesujący. Czerń i biel można połączyć trochę inaczej, niekoniecznie w taki sposób jak ty to zrobiłaś.
po: Miałaś dużo rzeczy ładnych ubrań w szafie, ja jednak miałam ochotę troszkę zaszaleć. Ubrałam cię w prawdziwy zestaw dla cowgirl ;). Kowbojskie mokasyny i dżinsowa falbankowa sukienka wyglądają jakbyś się urwała z dzikiego zachodu. Miałam problem z dodatkami, dałam złoty naszyjnik. Ewentualnie można dodać brązową, złotą lub srebrną nierzucającą się w oczy kopertówkę, bo w zestawie i tak jest dużo marszczeń.

metamorfoza by Pink_N

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

przed wygląda lepiej

Madzia i Domi pisze...

ja sie zgadzam i będe mówić szczerze
po powinno być przed a przed powinno być po ;/

Garbi1227 pisze...

Ja zgadzam się z Anonimem i z MadziQ. Przed jest 4x lepsze.