Chcesz metamorfozę? Przeczytaj!

Aby poznać wymagania dot. metamorfozy, kliknij powyżej na 'O metamorfozach'

19 sierpnia 2010

metamorfoza elwirka_magic

PRZED: Długo się zastanawiałam jak skomentować ten strój.Później stwierdziłam ,że jest w nim ponuro i smutno.Istnieje w nim tylko kolor szary.Chociaż każdy element tego stroju jest ładny, nie podoba mi się to zestawienie.Lepiej by to wyglądało gdybyś dała tutaj jakąś kolorową torbę.Spodnie też mogłyby być inne np. dżinsy.Ogólnie ta stylizacja jest ładna,ale brakuje w niej tego 'czegoś'.
PO: Na początek powiem,że w twojej szafie nie znalazłam dużo ubrań i trudno było mi coś wybrać.Jednak przypuszczam,że resztę ciuchów schowałaś w pokoju ,który jest zamknięty.;) Założyłam ci szarą , luźną bluzkę z fioletowym napisem.Pod nią są czarne liginsy.Spod bluzki wystaje czarne ramiączko,które zrobiłam celowo.Buty ,które wydawało mi się ,że będą pasować to czarne HB z kolcami.


PRZED: Na twarzy twojej doll panuje lekki chaos.Nie wiem po co są te kolczyki na włosach, które przypuszczam są na uszach,ale ich nie widać.Nie jestem fanką tych włosów ,ale każdy ma swój gust.Na powieki nałożyłaś za dużo czarnego cienia. Mogłaś go rozjaśnić szarym cieniem.Po okiem chyba trochę za dużo tych pieprzyków.
PO: Zmyłam cały makijaż i zdjęłam wszystkie dodatki (powiem szczerze ,że zajęło mi to trochę czasu).Zmieniłam ustawienie ust, nosa ,oczu i brwi.Poprzednie włosy zastąpiłam kucykiem w kolorze brązowym (pewnie ta fryzura ci się nie spodoba ,ale nie miałam zbyt dużego wyboru).Zrobiłam czarno-szary z odrobiną białego cienia w kąciku oka.Usta rozświetliłam takim 'czymś'.Pod okiem i na szyi dodałam pieprzyki.Na brwi srebrny kolczyk.Na koniec moje ulubione rzęsy hb.


Metamorfoza by klara88.
sory, za trochę ostry komentarz;)

2 komentarze:

Elwira pisze...

lubie chaos, kolorowa torba by wyglądała nieco wiejsko z takim zestawem ._. dżinsy by wygląłyby troche za jaskrawie ;) Te buty z kolcami średnio pasują do tej stylizacji, raczej do jakiejś mrocznej lub w ostrzejszym stylu.
kolczyki we włosach słuzyły jako kolczyki na uszy, nie moja wina, że SS nie ma funkcji żeby nie było ich widać, a nie chce zdejmować bo są tu od 2 lat, i niech są ;) a tej fryzury w 'po' wręcz niecierpie bo dziwna jakaś taka i ta grzywka taka wiejska. o.o nie chce być jak każdy 'burek' na stardoll więc mam swój styl :]

metamorfoza.. hmm.. nie mój styl, ale ujdzie. c:

Garbi1227 pisze...

Mnie bardziej podoba się przed metamorfozą.